SM Announces Comeback of DBSK Without JYJ Members

Author: Lanh // Category: , , , , , ,
On November 23, SM Entertainment released an official statement announcing that DBSK would return in 2011 with the original two members Changmin and Yunho. A pop-up message on DBSK's official website announced that the three-member team of Junsu, Yoochun, and Jaejoong had decided to go their own way, and SM in turn decided in turn to move on as well. The remaining members Changmin and Yunho had abstained from participating in any musical activities as DBSK because they were waiting for their fellow members to return. SM wished to continue supporting the fans who had waited for DBSK to return. Therefore, DBSK would make their comeback sometime during 2011 with the original two members Changmin and Yunho.

We hope to return to you with a better translation of the statement, so keep checking back for more details.

Indo trans:

Pada tanggal 23 November, SM Entertainment mengeluarkan pernyataan resmi mengumumkan bahwa DBSK akan kembali pada 2011 dengan dua anggota asli Changmin dan Yunho. Sebuah pesan pop-up di situs resmi DBSK mengumumkan bahwa tim tiga anggota Junsu, Yoochun, dan Jaejoong telah memutuskan untuk pergi dengan cara mereka sendiri, dan SM pada gilirannya memutuskan pada gilirannya untuk bergerak juga. Para anggota yang tersisa Changmin dan Yunho telah abstain dari berpartisipasi dalam kegiatan musik sebagai DBSK karena mereka menunggu rekan anggota mereka untuk kembali. SM berharap untuk terus mendukung para fans yang telah menunggu DBSK untuk kembali. Oleh karena itu, DBSK akan membuat comeback mereka kadang selama 2011 dengan dua anggota asli Changmin dan Yunho.

Kami berharap untuk kembali kepada Anda dengan terjemahan yang lebih baik dari pernyataan itu, sehingga tetap memeriksa kembali untuk lebih jelasnya.

Source: TVXQ Official Website, TVDaily
Credits: Soompi
Shared by: DBSKnights+Fansclub Indonesia for Hero Jaejoong(FIH)
Indo trans: Lala D'magIxcshiningofcassiopeia@FIH

0 Responses to "SM Announces Comeback of DBSK Without JYJ Members"

Posting Komentar