TVXQ to comeback in 2011!

Author: Lanh // Category: , , , , , ,
SM Entertainment revealed on the 23rd via TVXQ’s homepage, “2011, TVXQ is returning to you all.”
SM released a statement saying,
“After the 3 TVXQ members left, for over a long year, both U-Know Yunho and Choi Kang Changmin have refrained from musical activities.
The two members as well as the company wanted to keep TVXQ alive, thinking about the never changing hearts of our loyal fans who have waited a long time.
As indicated by the ruling, all of TVXQ’s activities need to be done through SM, unfortunately, the three members that left have regretfully not responded to any of our offers for activities as TVXQ. After long and careful consideration, we made this decision.
For U-know Yunho and Choi Kang Changmin, who never left and kept their dreams as TVXQ, we have decided together with the two members to keep TVXQ alive.
No matter what happens, we believed that TVXQ should be continued for the love and trust of the fans who created TVXQ together with us.
We are not ruling out any possibilities in the future. Continuing TVXQ is the best way to repay the fans who love and waited for TVXQ.”
TVXQ is scheduled to make a comeback in January 2011.

Indo trans:

TVXQ diatur untuk kembali pada tahun 2011.
SM Entertainment mengungkapkan pada tanggal 23 melalui homepage TVXQ, "2011, TVXQ kembali ke kalian semua."
SM merilis pernyataan yang mengatakan,
"Setelah 3 anggota TVXQ pergi, untuk lebih dari satu tahun yang panjang, baik U-Know Yunho dan Choi Kang Changmin telah menahan diri dari kegiatan musik.
Dua anggota serta perusahaan tersebut ingin tetap TVXQ hidup, berpikir tentang hati tidak pernah berubah penggemar setia kami yang telah menunggu waktu yang lama.
Seperti yang ditunjukkan oleh penguasa, seluruh aktivitas TVXQ perlu dilakukan melalui SM, sayangnya, tiga anggota yang tersisa telah menyesal tidak menanggapi setiap tawaran kami untuk kegiatan sebagai TVXQ. Setelah pertimbangan panjang dan hati-hati, kami membuat keputusan ini.
Untuk U-know Yunho dan Choi Kang Changmin, yang tidak pernah meninggalkan dan terus pada impian mereka sebagai TVXQ, kami telah memutuskan bersama-sama dengan dua anggota untuk menjaga TVXQ tetap hidup.
Tidak peduli apa yang terjadi, kami percaya bahwa TVXQ harus dilanjutkan untuk cinta dan kepercayaan dari para fans yang menciptakan TVXQ bersama-sama dengan kami.
Kami tidak mengesampingkan apapun kemungkinan di masa depan. Melanjutkan TVXQ adalah cara terbaik untuk melunasi fans yang cinta dan menunggu untuk TVXQ. "
TVXQ dijadwalkan untuk membuat comeback pada bulan Januari 2011.

CR: TVXQ Official Website
Source: Nate
Credits: Allkpop
Shared by: DBSKnights+Fansclub Indonesia for Hero Jaejoong(FIH)
Indo trans: Lala D'magIxcshiningofcassiopeia@FIH
_________________________

0 Responses to "TVXQ to comeback in 2011!"

Posting Komentar